BOGDAN DIACONU: Ne-am săturat de ambasadele străine care susțin homosexualii — Revista ARMONIA – Saltmin Media. Într-adevăr, ne-am săturat PÎNĂ PESTE CAP. E cazul să trecem și la fapte. Trebuie atacați sodomiții ăștia, și cu legea, și cu presa.

“Provin dintr-o familie de preoţi cu tradiţie şi am învăţat din primii ani că neamul şi credinţa sunt mai presus de orice. Sunt jurist de profesie, şi astfel am învăţat respectul legii.” Bogdan Diaconu Ne-am săturat de ambasadele străine a căror mare misiune istorică este încurajarea homosexualității. Ne-am săturat de ambasadele care ne dau sfaturi […]

via BOGDAN DIACONU: Ne-am săturat de ambasadele străine care susțin homosexualii — Revista ARMONIA – Saltmin Media

Lasă un răspuns

