Cuvîntul Mitropolitului Ierotei Vlahos, DUPĂ încheierea zisului Sfînt și Mare Sinod, cuvînt apărut în trad. engl. acum 4 zile, la parembasis.gr: „Înaintea celui numit Sfînt și Mare Sinod, am alcătuit un cuvînt în care mi-am făcut cunoscută poziția asupra evenimentului. Acum, după încheierea lui, îmi fac iarăși cunoscută poziția asupra aceluiași, nu pe bază de speculații, ci pe baza propriilor mele observații de participant direct la eveniment.” – În curînd, trad. integrală în lb. română, la Acta Diurna. (Pentru un rezumat în lb rom, v. https://www.facebook.com/valentin.vulcanescu/posts/1750078791882476)

Friday, 15 July 2016 Just AFTER the «Holy and Great Council» Metropolitan of Nafpaktos and St Vlassios HIEROTHEOS Translated into English, original text (in Greek): Ναυπάκτου κ. Ἱεροθέου: Λίγο ΜΕΤΑ…

Source: Cuvîntul Mitropolitului Ierotei Vlahos, DUPĂ încheierea zisului Sfînt și Mare Sinod, cuvînt apărut în trad. engl. azi, la parembasis.gr: „Înaintea celui numit Sfînt și Mare Sinod, am alcătuit un cuvînt în care mi-am făcut cunoscută poziția asupra evenimentului. Acum, după încheierea lui, îmi fac iarăși cunoscută poziția asupra aceluiași, nu pe bază de speculații, ci pe baza propriilor mele observații de participant direct la eveniment.” – În curînd, trad. integrală în lb. română, la Acta Diurna. (Pentru un rezumat în lb rom, v. https://www.facebook.com/valentin.vulcanescu/posts/1750078791882476)

Lasă un răspuns

