[actualizare] SACCSIV DEZBINĂ (cu dovedire): Răspuns celor afirmate de saccsiv.wordpress.com la link.ul https://wordpress.com/read/feeds/142905/posts/1282072614 – în care saccsiv emite cum că unii ar da „încă un motiv de dezbinare” pe chestie de …formulă de adresare către ierarhii semnatari ai Cretei din partea celor nepomenitori ai primilor. De parcă pasiunea saccsiv.ă ar fi aceea de a scoate în evidență și de a număra cu deamănuntul…DEZBINĂRILE. Ne întrebăm: oare pentru că DEZBINĂRILE lui saccsiv îi plac?! – răspuns CENZURAT de saccsiv din lista comentariilor la textul din linkul „saccsiv” citat.

Dragă saccsiv, la ora la care actualizăm prezentul, încă nu ai scos din statutul de „moderare” paragraful următor (introdus aici, pentru claritate, între semnele citării):

„Dragă sacciv, cred că prea exagerezi, și tu și restul, cu certarea Pr Ciprian Staicu, pe chestia „adresării” — CE ATÎTA VORBĂRAIE? Din chiar probele pe care le aduci, nu e clar pt toți CARE e poziția Părintelui Ciprian? El s-a adresat așa cum trebuie ierarhului lui, dar A PRECIZAT conform libertății cuvîntului și conștiinței ORTODOXE ȘI PREOȚEȘTI CE SÎNT IERARHII SEMNATARI ÎN CRETA DE FAPT. De unde scoți că „a căutat nod în papură”? Și, că veni vorba, VORBĂ e asta? la unul care pledează pt limbaj politicoso-elegant etc? Apoi, paragraful acela citat, că „noi nu zicem că sînt trădători semnatarii din Creta, că noi nu judecăm” — alea sînt cuvinte de om re-educat, dragă! indiferent de motive, indiferent ce i-a mînat pe ei în …semnare, SEMNARE, deci TRĂDARE se cheamă! ASTA orice creștin ortodox ARE OBLIGAȚIA SĂ JUDECE, pentru că JUDECATA ȘI DREPTATEA LE IUBEȘTE DOMNUL! Ce confuzie! Oare noi, creștinii ortodocși, ne ocupăm cu osîndirea oricui o fi, saccive dragă?! NICIDECUM. Noi ne ocupăm de păstrarea și propovăduirea credinței noastre CREȘTIN-ORTODOXE-PATRISTICE-BISERICEȘTI, fiecare în locul și în direcția care îi incumbă (în casă, în familie, în Biserică, în școală, etc), conform chemării cu care este chemat! Iar dacă Pr Ciprian Staicu a făcut PRECIZĂRI, a făcut-o în baza CHEMĂRII LUI DE PREOT ORTODOX! –care arată cu timp și fără timp CARE ESTE ADEVĂRUL, și asta LA NUANȚĂ, AȘA CUM SE ȘI CUVINE! Ceea ce nu are cum să însemne pe nicăieri cum că ar „cauta nod în papură”! De abia domnia ta, saccive, faci schismă prin asemenea poziție în interiorul celor care dau lupta cea dreaptă (insistînd suspect și mai mult decît suspect asupra „marii dezbinări” pe care ar face-o Pr. dr. Ciprian Staicu pentru aceea că arată adevărul lucrurilor: prelații semnatari ai ereziei, conform Sfinților Părinți, își pierd de fapt harul preoțesc și nu mai au cum justifica apelativul de „sfințit” „preasfințit” și încă „înaltpreasfințit”!). Insistență care mie unuia îmi e MAI MULT decît suspectă.”

Că veni vorba de Părintele Doctor în Teologie Ciprian Staicu – oare tocmai faptul că, prin eminentele sale studii, e cea mai calificată voce teologică din micul grup de preoți anti-ecumeniști și mărturisitori din România e acela care te face să te repezi (PROSTEȘTE, trebuie s-o spunem) a folosi cuvîntul „dezbinare” la adresa lui? Mai clar, dorești să arunci umbra „dezbinării” asupra Părintelui Dr Ciprian Staicu TOCMAI pentru că vorbește ȘI de la înălțimea titlului său AUTENTIC  și INCONTESTABIL de Doctor în Teologie? Autenticitate și incontestabilitate, deci PRESTIGIU, care sînt extrem de RARE în peisajul academic actual? (Nemaivorbind de cel teologic!) Ți s-a trasat oare SARCINA, dragă saccsive cu antecedente penale, ca să……pulverizezi VOCEA ORTODOXĂ a acestei țări, prin manevre și încercări de DISCREDITARE a ei?

În realitate, făcînd cercetarea care deja se impune asupra „brandului” saccsiv, am putut constata cu ușurință că domnia ta, saccsive, alias „fratele Vasile” (zice Apologeticum), ești în fapt suspect de mult. Îți acordă credit doar cei noi în „blogosferă” (așa ca mine) care, pînă se lămuresc, acordă credit celor care arborează insemnele și cuvintele adevărului. Acum însă lămurirea (din spatele cuvintelor și de printre ele) e suficientă. La ora la care actualizăm acest articol, încă n-ai scos din statutul de „moderare” poziția noastră cu privire la DEZBINĂRILE matale, DEZBINĂRI cu care se pare că te-ai ocupat și în trecut. Din cercetare reiese și că nu ești singurul DEZBINĂTOR (Apologeticum? care garanta focos pt matale că ce fost „interlop” REFORMAT ai devenit?).

(Se spune de către Apologeticum, acum circa 4-5 ani, că da, ești în arest, dar că, O! te-ai pocăit, și că, O! ai avut măreția de a lua asupra ta și penalitatea fostei soții – o familie de penali ați fost, să înțelegem? – și de aceea noi cu toții, inclusiv eu, am fi fost, sau poate chiar am fost, gata să credem. ACTUALUL tău demers DEZBINĂTOR, dragă saccsiv, te incriminează însă grav, și fac încă și mai grave trecutele palmaresuri, pentru că le CONFIRMĂ, pe cînd un demers CU TOTUL ALTUL ar fi putut să le ȘTEARGĂ cu desăvîrșire. Ce păcat!)

Cît despre restul DEZBINĂTORILOR, data viitoare. Nu ei sînt esența, ei sînt doar balastul care trebuie măturat din drum.

Acta Diurna

Anunțuri

4 gânduri despre “[actualizare] SACCSIV DEZBINĂ (cu dovedire): Răspuns celor afirmate de saccsiv.wordpress.com la link.ul https://wordpress.com/read/feeds/142905/posts/1282072614 – în care saccsiv emite cum că unii ar da „încă un motiv de dezbinare” pe chestie de …formulă de adresare către ierarhii semnatari ai Cretei din partea celor nepomenitori ai primilor. De parcă pasiunea saccsiv.ă ar fi aceea de a scoate în evidență și de a număra cu deamănuntul…DEZBINĂRILE. Ne întrebăm: oare pentru că DEZBINĂRILE lui saccsiv îi plac?! – răspuns CENZURAT de saccsiv din lista comentariilor la textul din linkul „saccsiv” citat.

  1. Cred ca noi toti, episcopi, preoti, monahi si mireni, suntem foarte, foarte slabi in credinta. Cred ca nici macar caldicei nu mai suntem. Este de ajuns orice „adiere de vant” ca sa ne vanture in toate directiile.

    Scrisorica domnului Silviu Chirila, induce voalat ideea ca cei care spun minciuno-patriarh si minciuno-episcop in loc de „preafericite” sau in loc de „IPS”, ar fi condusi de un duh schismatic.
    Sute de Sfinti Parinti adunati in Sfinte Sinoade au hotarat: „Ca nu au osandit Episcopi, ci minciuno-episcopi si minciuno-invatatori. Si nu cu schisma au rupt unirea Bisericii, ci s-au silit a izbavi Biserica de schisme si dezbinari” (Canonul 15, Sinodul I-II Constantinopol)
    Toata invatatura ortodoxa indeamna ca dupa prima si a doua mustrare sa fugi de eretic si sa-ti fie tie ca un pagan si vames, iar daca inger din cer ti-ar aduce alta invatatura, sa-ti fie anatema.
    Dupa 100 de ani de mergere inainte pe calea ereziei ecumeniste, noi suntem indemnati sa-i consideram „iubiti parinti”, „stapani”, „preafericiti”, „preasfintiti” s.a.m.d.
    Avem atatia Sfinti Parinti care ne-au lasat invatatura corecta, dar noi ii dam la o parte si ne luam dupa primul care ne gadila auzul si ne inseala prin tot felul de cuvinte frumoase si lingusitoare. Exprimarea corecta-politic ne este mai draga decat cuvantul simplu si direct al Adevarului.

    Razboiul bate la usa, erezia a devenit dogma in Biserica, prigoanirea ortodocsilor este in plina desfasurare, iar noi ne certam daca or fi sau nu sfinti, ba Arsenie Boca, ba NIL, ba nu stiu ce maica … Inca ii mai si acuzam pe unii parinti nepomenitori ca ar pro sau contra Nil, Arsenie Boca, etc.

    Suntem vai de noi! Datorita nerespectarii Sfintelor Canoane de catre noi toti si a acestor viclene politeturi ale duhului corect-politic, a fost posibil ca erezia sa mearga tot inainte si sa ajungem noi toti in asemenea hal de necredinta.

    Din viaţa Sf. Sfințit Mucenic Eusebiu, Episcopul Samosatelor: „Iar în cetatea Samosatelor, în locul Sfântului Eusebiu a fost trimis de arieni un episcop cu numele Evnomie care cugeta cele arieneşti. Acela venind în cetate, nimeni nu i-a dat cinstea ce i se cuvenea unui episcop; pentru că n-a ieşit întru întâmpinarea lui nici un om, nici bogat, nici sărac, nici meşter, nici lucrător de pământ, nici bărbat, nici femeie, nici bătrân, nici tânăr, nici măcar un copil, deoarece toţi cetăţenii erau dreptcredincioşi şi nu voiau să cinstească pe episcopul cel răucredincios, nici să se binecuvinteze de el şi nici să-l vadă. Deci Evnomie a intrat în episcopie şi a luat biserica sobornicească cu stăpânire împărătească. Iar oamenii, văzând aceasta, nu se mai duceau la biserica aceea, neiubind pe ereticul care era într-însa arhiereu şi nimeni nu mergea la el nici în casă, nici în biserică, nici la casa arhierească”.

    Apreciază

    1. Situația o cunoaștem, iubite frate sau soră. Vorba e, CE facem. Răspunsul nostru este că trebuie să facă fiecare după cum îl îndrumă conștiința bisericească și liturgică, dacă le are. Sau, măcar după cum îl îndrumă CONȘTIINȚA pur și simplu – dacă o (mai) are și cît o (mai) are. În peisajul acesta de derută, a proceda ca acest saccsiv care din păcate se dovedește a fi un impostor – dacă nu cumva un cal troian, un fost și actual „interlop sub stare de arest” care o face pe ortodoxul spre dezbinarea adevăraților ortodocși, în fine, un „acoperit”–este deja criminal. Cine are capacitatea să-l DEMAȘTE, să o facă, și nu doar pe el, pe toți. Asta făcea și Sf Apostol Pavel, nu? Cum a scris la un moment dat el uneia din Biserici? Feriți-vă de cutare – citez din memorie, nu mai știu cine era – care mi-a făcut mult rău, și mie și Bisericii. Arma cea mai puternică este fără îndoială interiorizarea, paza gîndurilor, SPOVEDANIA, RUGĂCIUNEA cinstită, cu lacrimi din inimă, viața pe cît posibil cît mai curată, față de toate și toți. Arme însă sînt și cele ale DATULUI DE ȘTIRE în popor, cu toată răspunderea profesională pe care o are fiecare în dreptul lui. Cei care nu știu carte (nu mă refer doar la diplomele de carton, sau nici măcar la ele), o spun cu toată răspunderea și cu toată durerea, nu ar trebui să se bage în dispute. Cît despre părinții Arsenie Boca și Nil, observ că al nostru saccsiv-știe-tot e mai JUDECĂTOR decît orice judecător – decît Însuși Mîntuitorul, după cum se vede. E grav.

      Apreciază

  2. „Suntem informati de catre parinti pusnici de la Vigla cum ca in urma votului care a avut loc in Schitul Prodromu, si anume 50 de parinti, au votat cu totii pentru intreruperea pomenirii.
    Schitul a instiintat Manastirea de care apartine si anume Marea Lavra, si au inceput presiunile puternice impotriva Schitului, Marea Lavra urmarind ca nu cumva intreruperea pomenirii sa devina publica.
    Egumenul Manastirii Marea Lavra si anume parintele Prodromos este atat de infuriat incat, calcand toata randuiala democratica de o mie de ani a Sfantului Munte, in mod fascist, a spus ( lipsit de orice baza legala): „De astazi eu anulez conducerea Schitului Prodromu” (bineinteles ca nu are o asemenea putere de a face asa ceva).
    Tot in aceste zile a fost trimis de catre Patriarhia Romana, IPS Andrei, Mitropolitul Clujului, ca sa vada situatia de aproape si sa slujeasca Sf Liturghie. Parintii Schitului i-au spus ca nu este primit decat daca se leapada de ” Sinodul” din Colimbari, Creta. (IPS Andrei nefiind lasat sa intre in Schit pentru a sluji).
    Unii spun că a plecat tulburat făcând reclamații la la măn. Marea Lavră, la Chinotita Sf. Munte și chiar la patr. ecumenică.

    Știrea este confirmată din mai multe surse.”

    Sursa: http://sinodultalharesc.tk/schitul-prodromu-intrerupt-pomenirea-patr-bartolomeu/

    Apreciază

    1. Da, din ce în ce mai cumplit. Cred că Pr Rafail – da, cel care a fost adus cu arcanul, într-un fel, la Iași – are niște cuvinte profetice pe tema asta, în fragmentul de scrisoare adresată „unui ierarh”, publicată și pe blogul nostru.

      Apreciază

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s