FOTO: ministrul nostru plin de stimă, al SĂNĂTĂȚII! figură tipică de pesedist și …farmacist! (te joci? specialiști, dom’le!), numai bun de legiferat exterminarea prin vaccinuri a populației României! Ci numai priviți-i mecla!

Atitudinea potrivită:

Via Sorin Meici:

Așa cum am anunțat ieri, am cerut numele noilor „Mengele” de România.
Iar dacă nu le primesc, îmi țin promisiunea de a le face plângere penală.
Știu că pot obține informațiile și pe calea contenciosului administrativ.
Oricum, nu se pot ascunde. Îi vom afla.

Catre
MINISTERUL SANATATII

Subsemnatul Meici Sorin, avand sediul procedural in Timisoara, str. R, nr. _, ap. _, jud. Timis, (tel. __, fax. __) legitimat cu C.I. seria __ nr. __ eliberata de S.P.C.L.E.P. Timisoara la data de __, CNP __, avand in vedere prevederile Legii 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public va solicit sa-mi comunicati urmatoarele informatii publice in termen de zece zile de la primirea prezentei, pana in data de 02.05.2017:
1. Numele si functia persoanelor care au participat la redactarea si initierea Proiectului de Lege a Vaccinarii, postat pe site-ul Ministerului Sanatatii in data de 11.04.2017.
Desi nu este obligatoriu, mentionez ca aceste date imi sunt necesare pentru documentarea, intocmirea si depunerea unei plangeri penale la D.N.A. BUCURESTI, pentru abuz in serviciu si infractiuni de coruptie in legatura cu serviciul. De asemenea, vreau sa stiu si eu cine sunt noii doctori „Mengele”ai Romaniei.
In cazul in care datele solicitate nu sunt furnizate, in data de 02.05.2017 depun plangere penala in rem pentru savarsirea infractiunii de neglijenta in serviciu si impotriva Ministrului Sanatatii, pentru savarsirea infractiunii de complicitate.
Asigurandu-va de intreaga mea consideratie
Va multumesc,

Timisoara, 20.04.2017

Bogdan Hilohi
Bogdan Hilohi Nu ştiu dacă au participat la redactarea legii vaccinării obligatorii dar…câteva nume de „Mengele” de România ar putea fi : Streinu, Rafila, Pop, Voiculescu, Arafat şi, în general, toţi medicii intens mediatizaţi.

 

Lasă un comentariu