Din nou despre „statul paralel & ilegal” – articol din Cotidianul, apărut la scurt timp (4 ian 2020) după CENZURAREA (AUTO cenzurarea?) unui alt articol, al unui alt autor, publicat tot de Cotidianul (23 dec. 2019), care ar fi trebuit să fie primul dintr-o serie mai lungă, intitulat: /30 de ani de la lovitura de stat masonică din 22 decembrie 1989/. Nu înţelegem de ce aici autorul Vieru vorbeşte de „reanimarea” statului paralel… El a fost totdeauna bine mersi. Şi (încă) este.

Reanimarea statului paralel

Reanimarea statului paralel

4 ianuarie 2020

Autor: Ioan Vieru

Interesele PSD-ului în demantelarea statului paralel au fost niște coincidențe lipsite de determinarea necesară unei asemenea operațiuni. Statul paralel, cel care a produs un sistem mafiot, a fost constituit imediat după 1990, pas cu pas. Majorității politicienilor actuali, cu state vechi, le este imposibil să înțeleagă, cu atât mai mult să se implice în destructurarea unui lanț operativ care îi protejează și din care fac parte implicit.

Scoaterea din circuit a statului paralel necesită o schimbare legislativă majoră, practic o nouă legislație în România, prin care nimeni să nu mai poată fi deasupra legii, cu trimitere primordială la magistrați și politicieni. Promisiunile de reformă ale guvernelor s-au lovit de statul paralel, acestea devenind pe parcurs simple marionete ale acestuia. Statul paralel este, în principal, acel intermediar- caracatiță care s-a interpus în absolut tot ceea ce reprezintă o formă de relaționare în gestionarea banului public. Prăbușirea oricărui proiect sau transformarea oricărei strategii naționale în afacere privată, cu pierderea banilor în tot felul de contracte și subcontracte, a dus la anexarea bugetului public spre acești criminali economici.

Acest sistem denumit „stat paralel” decide politicile publice, ajunse o farsă și o expresie a purei propagande. Bugetul României este astăzi în folosul exclusiv al unui sistem care produce degradare socială, alimentând imensa categorie de terți care au îngenuncheat Justiția, partidele, administrația locală și centrală. Statul român a intrat într-o captivitate diversă, cu zeci de mii de decidenți nelegali, culminând cu structura guvernamentală infestată dramatic. Opiniile politicienilor față de actul guvernării sunt nule atâta vreme cât prin acestea nu se denunță subminarea și nelegalitatea care s-a instalat în România, adăugând incapacitatea de soluționare a unei asemenea degradări. Faptul că Justiția se află în circuitul influenței, respectiv al crimei organizate, nu mai este doar în orizontul prezumtiv al unor analize.

Secția pentru Investigarea Infracțiunilor din Justiție a fost înființată în sprijinul unui act de justiție corect, iar DNA nu poate, prin competențele pe care le are, prelua în mod real funcțiile acestui parchet. Reglementările din interiorul justiției au devenit tot mai aproximative și imposibil de aplicat, încât toxicitatea corpului profesional al magistraților a produs României grave perturbări morale. Desființând SIIJ, guvernul Orban își anulează orice capacitate de reformă și arată o demagogie specifică unor partide incapabile să acționeze democratic. De altfel, favorizarea magistraților pe lista pensiilor speciale dă o notă absolut hilară, periculoasă, procesului de eliminare a unor beneficii contrare legalității și Constituției care ar trebui să fie aplicabil tuturor.

România se adâncește într-un proces prin care o regionalizare haotică poate prelua cu ușurință funcțiile unui stat contrar legii și cetățenilor manifestate prin organismele sale centrale.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s